[Linux] Re: Sms gw

From: Muhammed Soyer (msoyer@ges.net.tr)
Date: Thu 13 Jun 2002 - 17:55:36 EEST

Merhaba,
    Telefon ile ilgili ozel bir ayar gerekiyor mu bilmiyorum ..
PIN statusuna falan bakabiliyorum ..Ready konumunda oldugunu soyluyor =
...Yeni benden birsey beklemiyormus ..
Yanliz t260 larin firmware lerinin eski oldugunu duymustum ..Belki bende =
ki de eskidir ..
Buna nasil bakabilecegimiz konusunda bir bilginiz var mi ?
At+CGMR ile revision ile ilgili bir bilgi veriyor bende 1.0 donuyor =
..(firmware revision mi bilmiyorum bu )
Siz de kac dondugune bakabilir misiniz ?

Kullandigim gsmlib 1.9 versiyonu ..

Tek suphelendigim nokta firmware kaldi ..

----- Original Message -----=20