[Linux] Turkiye'de SuSE 8.0 Siparis etmek!

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Tue 11 Jun 2002 - 10:58:48 EEST

=09Ben ITU Bilisim enstitusunde gorevliyim. Enstitumuze bir SuSE
siparisi verdik. Yaklasik 2 haftada eristigimiz sonuc ve benim ilgili
firmanin yetkilisine gonderdigim mail asagida.

=09Bu yazismada eksik olan firma ile istanbulun ayni yakasindayiz ve
firma sonunda bir eleman ile paketi elden ulastirmayi ve kargo
sirketini by-pass etmeyi vaat etti.

=09=DDyi G=FCnler...

=09Cem Ahmet MERCAN