[Linux] Re: staj yeri için yardım

From: Ahmet Tiftik (ahtiftik@yahoo.com)
Date: Tue 11 Jun 2002 - 09:57:03 EEST

Ben Devlet Hava Meydanlari Isletmesi Esenboga
Havalimaninda calisiyorum. Aslinda is yerimizde
yazilim gelistirme bolumu yok. Ancak sahsen benim
Radar bilgilerinin islenip yollandigi LAN'daki
datalari Linux yuklu bir bir makinaya alip, isleme
projem var. Mudurum de bana destek veriyor. Bu iste
basarili olursak, yüzbinlerce dolarlik isi basarmis
olacagiz. Ancak benim programcilik bilgim iyi degil
ben de destek ariyorum. Ilgilenirseniz goruselim.