[Linux] Re: Liste kullanimi Konusunda

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 17:28:36 EEST

serdar balkan wrote:

>selamlar herkese,

#!/bin/bash

for [$kullanici in listekullanicilari] ; do
    echo selam $kullanici;
done

>bir zamandir liste kullanimi konusunda karsilikli fikir belirtmeler
>devam ediyor.
>Ben sadece 1-2 sene kadar bir takibim oldugu icin listenin ne kadar

ben sadece 1 aydir listeyi takip edebiliyorum. Ben Murat'a katiliyorum.
Biraz da bu tartışmanın
başlamasinda benim de payim var. (özellikle ÖZTÜRKÇE ile ilgili mesajlarım)

>Linux mail listesini bir forum haline donusturmek bize
>daha fazla verim ve kolaylik saglayabilir mi?

Bu konudaki nacizane !??? fikrim forumların eposta listeleri ve/ veya
ziyaretçi defteri gibi daha basit ortamlar varken tercih edilmemesi. Bu
yüzden, foruma geçilmesi buradaki potansiyel yeni kullanicilari
kaybettirir düşüncesindeyim. Ama linux.org.tr içinde forum kullanilmasin
mi kullanilsin bence. Bu bir tercih meselesi isteyen e-posta atar
isteyen foruma mesaj. İsteyende forumda cevaplar isteyen de eposta
listesinde

>tesekkur ederim

ben teşekkür ederim.

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/octet-stream
-- File: pubring.gpg