[Linux] Re: trustix hakkinda

From: M. Umut ATASEVER (umut@teclinn.com)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 12:24:05 EEST

AT> arkadaslar trustix kullanan/hakkinda bilgisi olanlar fikirlerini gonderebilirler mi acaba? Baya
AT> guzel bi surume benziyor. Bir de trustix ustunde php problemlerim var, apache php'yi annamiyo,
AT> text olarak ekrana getiriyor. fikri olan var mi acaba?

her dagitim gibi trustixde de zaman icinde bazi aciklar oldugu
farkediliyor. bu aciklari kapayacak yamalari
http://www.trustix.net/pub/Trustix/updates/1.5/RPMS/ adresinden
indirebilirsin.

Trustix'in iyi ozellikleri arasinda sunucu amacli olmasi nedeniyle
XFREE , X-window bulunmamasi ve default
olarak sadece postfix servisini calistirmasi sayilabilir.

Kernel'in ise hala 2.2 serisi olmasi bir dezavantaj. trustix 2.0 'da
2.4 serisi kernele gecilecek.

Php yi calistirabilmek icin /etc/httpd/conf/httpd.conf
dosyasinda,

<IfModule mod_php4.c>
  AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4
  AddType application/x-httpd-php-source .phps
</IfModule>

satirlarinin basindaki "#" isaretini kaldirman yeterli.

--
iyi calismalar,
M. Umut ATASEVER