[Linux] Re: [Fwd: çekirdek ve tty ler ]

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 21:04:29 EEST

>himm agpgart destegini kernel a eklemis mi idin veya XF86Config de
>enable vaziyette mi?

hımm agpgartı seçtim mi hatırlayamıyorum üstüne üstlük xconfig de yerini
de bulamadım :(

şu an elimdeki çekirdekle buna ulaştım agpgart ı bilmiyorum.
onu nasıl ekleyebilirim? hangi seçeneklerde?

bu arada şunu farkettim aslında görüntü var ama monitör ya çözünürlüğü
desteklemiyor ya frekansı
desteklemiyor. matrox:vesa:0x1bb gibi matroxfb.txt deki değerleri
deneyerek bunu anladım ama hiç biri ile görüntü
alamadım. hatta bu değeri göndermesem de görüntü olmuyor. daha çok
kasmam lazım allahtan original çekirdeği silmemiştim :)
hiç olmadı öğrenen kadar (şu an pek vaktim yok ) ona dönerim

>hayir etmeyecek.

buna çok üzüldüm doğrusu çok güzel bir hareket başlarken bitti demek ki.