[Linux] Re: [Fwd: çekirdek ve tty ler ]

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 14:57:40 EEST

Selam,

> >nasil yani anlamadim? tam sorun ne?
> >

> pencere içleri veya tazelenecek yerler

himm agpgart destegini kernel a eklemis mi idin veya XF86Config de
enable vaziyette mi?

> ayn? s,eyi uygulamak üzereymis,im demek ki :)
> ben ög(rencem bu is,i ya

:)

> swapping serisi devam edeck mi? araya sokus,turay?m bunuda

hayir etmeyecek.

ban yemeden once bu listenin trafiginin %10 ununu ben olusturuyordum.
fakat bu cok zaman kaybi yaratiyor benim icin. 1 maili yazmam 1dk ile 1
saat arasinda degisebiliyor. Ozellikle swap serisinde bu 1 saatin ustune
cikiyor. Cunku yanlis birsey anlatmak istemiyorum ve anlattigim kodu
birkac defa gozden tekrar gecirerek anlatiyorum bir de tabii nasil basit
anlatabilirim diye dusunerek yaziyorum. Buna zaman ayirmak benim icin
aslinda cok luks. Ayrica o kadar basite indirgedikten sonra iste en
bastan baslasak filan turu seyleri gorunce ooo daha cok yolumuz var
dedim kendi kendime :) O kadar yolu da sirtlanmayi hic dusunmuyorum
acikcasi. Kisaca linux listesine ayirdigim zamani kendime ayirmayi daha
uygun goruyorum.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part