[Linux] Re: LKD ftp sunucusundaki redhat limbo 1. cd iso'su

From: Selami Aksoy (selami@ghost.anadolunet.com.tr)
Date: Thu 25 Jul 2002 - 17:50:22 EEST

On Thu, 18 Jul 2002, murat akyildiz wrote:

> Selami Bey ilginize Teşekkürler... Redhat limbo cd1.iso'sunu iki kez
> çektiğimi belirtmiştim. İkisinde de redhat'ın sanırım yeni sürümü için
> tasarladığı bir "kurulum cd'si ön kontrol programı" cd'leri kontrol etti ve
> sadece ilk cd'nin hatalı olduğunu söyledi... Açıkçası üçüncü kez çekip
> kontrol etmeye üşendiğimden ftp.comu.edu.tr'den[1] çektim. Sorunsuz olarak
> çalıştı. Elimden gelirse LKD'den tekrar çekip tekrar denerim... Herkese iyi
> çalışmalar...

Oncelikle geC cevap iCin kusura bakmayIn. Listeye gelen mailleri sIk
kontrol edemiyorum.
ISO yu yeniden Cekmek yerine MD5SUM dosyasInI da Cekip bu dosyadan
kontrol etmeniz daha anlamlI olur diye dUSUnUyorum. eGer md5sum dosyasI
tutuyorsa baSka Seylere bakmak lazIm. ftp ye Ozellikle ISO gibi bUyUk
dosyalar yansIlarken yanlarInda da md5sum dosyalarInI da Cekmeye Ozen
gOsteriyoruz dosyalarIn doGruluGunu kontrol etmek iCin. Bunu siz de
kullanabilirsiniz.

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.