[Linux] Re: LKD ftp sunucusundaki redhat limbo 1. cd iso'su

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 19:41:26 EEST

Selami Bey ilginize Teşekkürler... Redhat limbo cd1.iso'sunu iki kez
çektiğimi belirtmiştim. İkisinde de redhat'ın sanırım yeni sürümü için
tasarladığı bir "kurulum cd'si ön kontrol programı" cd'leri kontrol etti ve
sadece ilk cd'nin hatalı olduğunu söyledi... Açıkçası üçüncü kez çekip
kontrol etmeye üşendiğimden ftp.comu.edu.tr'den[1] çektim. Sorunsuz olarak
çalıştı. Elimden gelirse LKD'den tekrar çekip tekrar denerim... Herkese iyi
çalışmalar...

Chat with friends online, try MSN Messenger: Click Here[2]

--- Links ---
   1 ftp://ftp.comu.edu.tr'den
   2 'http://g.msn.com/1HM1ENXX/c144??PS=47575'