[Linux] Re: Kablonet usb den nasil baglanir

From: Cem Kanioz (cem@cemk.net)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 10:29:32 EEST

Merhabalar,

kablo modemin bir mac adresi var ve bu mac adresi kablo netin tarafinda
kayitlaniyor dogru ama bunun baştan seçme diye bir mantik oldugunu
sanmıyorum. Ben usb yi hic kulanmadim ama size tavsiyem
1- kablo modem icin olan hub router lerden bir tane edinmeniz fiyati 100 usd
civari icinde ufaktan bi firewall da var grafik guisi de paket yasaklama
adres yasaklama felan filan da var dhcp yada manual olarak ip verebiliyor
istendiginde ip bazinda engelleme de yapabiliyorsunuz bir avantajida server
makina kapali falan filanken internet paylaşimi devam etmekte
2- diger bir cozumde makina sayisi fazla degil ise ethernet kart sayisini
arttirarak ama cok makinada olmaz bu cozum tabiki

illaki usb diyorsaniz bende deneme amacli ugrasirim olursa sizide
bilgilendiririm

saygilarimla

Cem Kanioz