[Linux] winmodemi tanittim

From: Poor Leno (poorleno@operamail.com)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 15:04:44 EEST

Merhaba arkadaslar,
Tanitabildigim modemin ozellikleri:
Aztech, pci, hcf, rockwell/conexant chipset.
Sistem:redhat 7.3.
"http://www.idir.net/~gromitkc/winmodem.html" adresindeki (bu adresi de linmodems.org'tan dogru buldum) tablodan modimin chipsetinin linkini takip ettim ve gelen sayfada da (http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/hcf/) dowloads bolumune girip kullandigim linux dagitimina ve kernel versiyonuna uygun olan hcf modem surucusunu indirdim. Ama sanirim beta surumu. Isın guzel tarafi ise surucu dosyasinin rmp'inin bulunmasi ve bagimlilik sorunu olmadan kurulmus olmasi.
Conexant'in resmi web sitesinde "www.conexant.com" da hsf modem icin surucu bulunmakta ve ama henuz hcf modem icin surucu yok. Dediklerine gore de 2002 yazinda surucuyu cikaracaklarmis. Ben de adamlara e-posta gonderip surucu icin cikis tarihi ile ilgili bilgi istedim ama adamlardan ses soluk cikmadi.
Herneyse umarim yazdiklarim birilerinin isine yarar. Ben pek fazla listeyi takip edemedigimden birilerinin boyle bir e-posta gonderip gondermedigini bilmiyorum. Liste arsivine de bir turlu baglanip sorgulayamadim.
Sonuc olarak winmodem surucusunu kurdum ve internete baglanabilyorum.(Ayiptir soylemesi bir de opera6'yi indirip kurdum, canavar gibi). Eger yardim edebilecegim biseyler olursa seve seve yardim etmeye calisirim.
Kalin saglicakla...

Download the free Opera browser at http://www.opera.com/

Free OperaMail at http://www.operamail.com/

Powered by Outblaze ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.