[Linux] Listeden cikmalar [Eski konu:: Off topic "deneme"ler hakkında]

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 14:57:28 EEST

Merhaba,

On Mon, 22 Jul 102 kutucu@galois.iyte.edu.tr wrote:

> Benim de arada sirada listeye mail atmakta ve listeden mail almada bazi
> sorunlarim oluyordu. http://liste.linux.org.tr sayfasina baktigim zaman
> uyeligimin silinmis oldugunu goruyor ve tekrar bu sayfadan uye oluyordum. Belki
> de deneme maili atmadan once burdaki uyeliginizi kontrol etmeniz daha dogru
> olucaktir.

Ecartis'in soyle bir ozelligi var: Eger size dagitilmasi gereken mailler
düzenli olarak sekteye ugruyorsa, bir süre sonra o e-posta adresini
listeden cikariyor; boylece olasi geri donmeleri de engellemis oluyor.

Bunun nedeni de sizin mail sunucunuzda olan bir sorun ya da (gecenlerde
basimiza geldigi icin soyluyorum) routing, vb sorunu olabilir.

Atilan e-postalarda, liste yoneticilerinin birilerini listeden cikardigi
gibi yanlis bir anlam cikartilabileceginden, bu e-postayi yazmak istedim.

Saygilarimla.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr devrim.gunduz@linux.org.tr