[Linux] Re: wine

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 11:17:00 EEST

        Selamlar;
        Bunu biraz daha acar misiniz? Bende de Win2000 ile RH7.3 var. Ve
halen Wine kullanamiyorum. Tamam Win2000'i tanimiyor ama en azindan exe'leri
kendisininde calistirabilmesi gerekmez mi. "Fake" secenegi ile kuruyorum.
Ama bir turlu calistiramadim. TR ile ilgil birsey ama kimse tam olarak bir
cozum soyleyemedi...Yada bu hatanin neden olustuğunu ??? :(

    Kolay Gelsin...

    Mucip