[Linux] Re: wine

From: fatih.ozavci@frontsite.com.tr
Date: Tue 23 Jul 2002 - 15:02:08 EEST

export LC=5FCTYPE=3Den=5FUS

Aciklama : export LC(altcizgi)CTYPE=3Den(altcizgi)US=20

bu komut yeterli....

/etc/SuSEconfig/profile dosyasinda ayni satiri bulup degistirerekte cozumu =

kalici hale getirebilirsiniz... Yast2'den dil olarak turkce'yi secmekte=20
bir diger alternatif.....

Kolay gelsin...

Fatih Ozavci
Security Analyst