[Linux] Ynt:Re: Ynt:Re: donanym my yoksa Linuxmu?

From: davuttopcan@mynet.com
Date: Fri 19 Jul 2002 - 18:20:47 EEST

Murat bey ufak bir anlasmazlik oldu sanirim
eski sistem =3D
66 mhz 486 islemci
16 ram
50 mb swap
870 mb HDD

uzerine kuruluydu sorun ciktiktan sonra
870 mb lik hdd ' yi
P3 64 mb ramli bir makineye taktim ve sistem yeni donanim uzerinde sorunsuz calisiyor.

486 makineye de bugun 20 gb sifir bir hdd alip uzerine Redhat 6.2 'yi kurdum.
ve su anda oda sorunsuz calisiyor ama server olarak deyil yani uzerinde rami ve islemciyi zorlayici bir trafic yok.

uzerinde eski redhat 6.2 kurulu olan 870 mb lik diski P3 makineye takmamin nedeni sirket islerinin yurumesini saglamak.

ayrica sistemi disket ile filan boot etmiyorum Hdd iyi bir sekilde boot ediyor kendini.

bilgisayar programc=FDs=FD
davut topcan