[Linux] minimal, güvenilir isletim Sistemi

From: Özgür ÖZASLA (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 15:25:41 EEST

Merhabalar,
Linux'a ilk basladigimda Mandrake kullandim ve daha sonra RedHAT'e geçtim. Böyle bir baslangiç yapmamin nedeni tabiki yeni olmamdi. Artik yazilimlari da RPM'si yerine kaynak kodundan derlemeye basladim. Linux'u sunucu olarak kullaniyorum ve sadece ftp, www, e-posta, dns, samba sunucu yazilimlari benim hizmet verdigim birim için yeterli olmakta. Bu nedenle minimal olarak kurabilecegim ve üzerine bu yazilimlari kendim ekleyebilecegim güvenilir bir isletim sistemi kullanmak istiyorum. OpenBSD veya Slackware tavsiye edenler oldu ama bunlar sadece iyidir falan seklinde tavsiyeler. Bu konuda görüslerinizi almak istiyorum. Neden OpenBSD veya neden Slackware? Zaman ayirabileceklerden fikirlerini bekliyorum. Tesekkürler...

Aras. Gör Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr