[Linux] Re: Linux ve güvenlik

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 13:23:22 EEST

Selam

On 17 Jul 2002 13:18:56 +0300
Enver ALTIN <ealtin@casdb.com> wrote:

>Liste arsivlerinde benzer tartismalari bulabilirsiniz.
>
>Gereksiz tartisma yaratacak sorulari bu listeye atmasak?

  Üstad tartışma yaratmak için yazmadım bunu sadece daha önce bu tür makalelere pek rastlamıyordum. onun çin belirttim Ama makalelerde belirtilen görüşe şahsen ben katılmıyorum. Güvenliğin hedefte olmamaktan değil open source felsefesinden kaynaklandığını düşünüyorum .

  Arşivlerde bu konular tartışılırken linuxun hedefe girdiğiyle ilgili söylemler gündemdemiydi.

  Saygı ve sevgiler

  Orhan Gunalan