[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Mon 15 Jul 2002 - 20:29:17 EEST

Murat bey şevkinizin kırılmasına cidden çok üzüldüm. Aslında yaptığınız şey için istediğiniz 5 kişi az bile ama onlar burada olmayabilir. Ya da bunları anlayabileceğinden habersiz " çekirdek mi aman delimisin daha gencim şaçımı dökemem"diyor olabilir.
Yada Aman öz türkçe olsun masa demeyelim ne diyelim tartışması içerisinde olabilirler.

(Nilgün hanım alınmayın yaptıklarınıza kesinlikle saygı duyuyor ve destekliyorum. Ancak abartılma meselesi çok canımı sıkıyor.
Daha önce dönen bir kaç postada benim Türkçeleştirmeyi istemediğimi sananlar için: Geçen gün aD&D oynarken "ya boşverin oynamasak gelin türkçeleştirsek" deme gafletinde bulundum :)) )

Bilişim teknolojilerinde çok geri kaldık. İnsanlarımız halen daha Ms Teknolojilerinin ?!?!?!?!? tek olduğunu linux un daha tuvaletini tutamayan bir kaç gencin zırvalaması olduğunu sanıyor. (kusura bakmayın aslında başka şey düşünüyorlar.)

Murat bey aslında mail seminerleri izliyordum ama çekirdeğin çalışma biçimini vs.. yi bilmeden swappingi anlamak ? biraz saçma gibi geldi. Havada kalacak bir konu. O yüzen Linux Kernel Guide ı yazdırıp onu okumaya başladım. Burada beni tetikleyen sonuçta sizsiniz. Yani Çalışmalarınız boşa gitmiyor. Şu an tatilde olduğum için bunları söylerken biraz geç kaldım sanırım. (Otobüste elimde LKG dökümanları uyuya kalmışım uyandığımda ortalık bir kağıt cümbüşü idi :) )
Sakın çalışmayı kesmeyin ve bu tür MS (Mail-Seminer kısaltma kötü oldu galiba ;) ) lere devam edin. Balık bilmesse halik bilir.

teşekkürler..

Onur Yalazı