[Linux] Re: Apache ve cache

From: Ozhan Karaman (ozi@yore.com.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 11:33:58 EEST

Web sunucunuzdaki belirli klasor altindaki dosyalara default expire time
vermek isterseniz apache nin expires modulunu kullanabilirsiniz...
Sunucunuzda bu modulun yuklu olup olmadigini httpd -l komutunu
kullanarak gorebilirsiniz. Eger sunucunuzda bu modul yuklu ise
istediginiz klasorun altina .htaccess dosyasini yaratip icine asagidaki
gibi satir ekleyerek o klasorun altindaki tum dosyalar icin default
expire time verebilirsiniz... Daha ayrintili bilgiye
http://httpd.apache.org/docs-project/ sitesinden ulasabilirsiniz...

.htaccess dosyasinin icine yazilacak bilgiler
ExpiresActive On
ExpiresDefault M86400

Kolay Gelsin
Ozhan KARAMAN