[Linux] Re: Apache ve cache

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 11:29:12 EEST

Cevabiniz icin tesekkur ederim;

kullanici web istemcisinden geri tusuna bastigi zaman bile "bu sayfanin son
kullanma tarihi gecti" diye uyari cikar.

        Butun programlarimda benzer html taglari mevcut. Bunlar browserda
ilgili. Ben ISP ceche lerine takildigimi dusunuyorum. Ozellikle superonline
den gelen kullanicilar buyuk derler yaratmakta. Birde programlarimda ".cgi"
uzantisi yok, belkide butur bir sorunum var.

    Saygilarimla;

<aplinux@dominant.com.tr> yazdi: