[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 09:10:19 EEST

On 15 Jul 2002, Murat Koc wrote:
> Simdi objektif olarak bu fikrine tekrar bakar misin? Sence mantikli mi?
> Hasbel kader apache anlatsam anket mi yapayim? Tuttum signaling anlattim
> diyelim sunu sunu biliyor musunuz dedim, kac kisi cevap verir evet ben
> bunu bunu biliyorum diye.

Sevgili Murat,
Bu paragrafi okuyunca kendimi tutamadim, guldum. Gectigimiz gunlerde
listenin calisma bicimi ile ilgili tartismalari yuruturken senin fikrine
destek cikan 4-5 mesajdan sonra "bak listenin geneli bunu istiyor"
demistin; ses cikartmamistim. Baris'in onerdigi oylama mekanizmasini
ayni bicimde yapip devam edebilirsin.

selamlar, sevgiler,
-bd

> Neyse uzatmaya gerek yok sanirim. Kernel olayi basit degildir. Arastirma
> ister, calisma ister. Ben bu listede yazdiklarima ekleme yapacak birakin
> eklemeyi bazi bolumleri de yazacak en azindan 5 kisi cikar diye
> dusunmustum. Demek ki yanilmisim. Koskoca listede bir kernel konusunda
> birakin scheduling filan, cok basit bir konu olan swapping de dahi
> baska adam cikmiyorsa vay ki vay halimize. bu kadar senedir demek ki
> apache, dns, mail ... nin otesinde yok birsey demektir.

Bosuna gereksiz yere kendini uzuyorsun. UNIX sistem yonetimi yapan
birisinin senin swapping ile basladigin duzeyde detay bilgisine sahip
olmasi gerekli midir? Ona katki saglar mi? Benim cevabim mutlaka
saglayacagi ama bu faydanin marjinal olacagidir... Bu nedenle senin
dusundugun gibi buyuk gruplarin konu ile ilgilenmesini ben zaten
beklemiyorum...

> Bir daha da acmam bu konuyu merak etmeyin. Az kaldi 20 tane daha mail
> atip bitirecegim bu mail-seminer dizisini. Ama bayaa bir hayal
> kirikligina ugradim.

Herkesin ilgi alanlarinin farkli olabilecegini gozardi ediyorsun da ondan
oluyor... :) Sen yazmaktan vazgecme, mutlaka keyifle okuyanlar vardir ve
olacaktir. Ama beklentilerin (bence simdilik) biraz yuksekce...

sevgiler, selamlar.
-bd