[Linux] Re: Suse 8.0'da Email Sorunu!!!

From: Cinar Yuzugullu (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sun 14 Jul 2002 - 15:27:12 EEST

Bugün sabah home folder'daki Mail klasörünü ve /var/spool/mail/cinar
klasörünü (zaten bunu kendim oluşturmuştum) sildim. Sonra pine'ı yeniden
çalıştırdım. "inbox yok hatası verdi", daha sonra root kullanıcısı olarak
sisteme girdim ve cinar'a mail attım. sonra tekrar cinar olarak logon oldum
ve pne'ı yeniden çalıştırdım. Artık bir mailbox'um vardı ve inboxu linux
kendiliğinden oluşturmuştu. Böylelikle bunuda öğenmiş oldum. demek mail
gelince klasörler oluşturuluyor.

Ancak fetchmaille indirdiğim maillere halen ulaşamıyorum. Geriye birtek
fetchmaildeki ayarlarımı düzeltmek kaldı. Sanırım sorun pop serverdaki
kullanıcı adımla suse'deki kullanıcı adımın farklı olmasından kaynaklanıyor.
Ne gibi ayar değişikliği yapmam gerekir?