[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Sat 13 Jul 2002 - 21:44:43 EEST

Selamlar
> yaziyorum. Yani ben yazdikca buraya daha derli toplu
> bir hal aliyorlar.
Umarim bitirebilrsin veyahutta toplayabilrsin zira cok
degerli bir kaynak olacaktir.
Her ne kadar katilim olmasada veyahutta bir fikir
belirten insanlarin sayisi az olsada ne malesef ki
ugrasan insanlarin sayisinin cok oldugunu sanmiyorum.
umarim vakit bulur ve toplayabilrisn.
Saygilarimla
M.ALi VARDAR