[Linux] Re: Debian kurulumu....

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Sat 13 Jul 2002 - 21:07:01 EEST

 Merhabalar=20

etc altindaki shadow sosyasini kopyalaman yeterli olacaktir sanirim=20
 tabi debian i kurarken shdow password secenegini isaretlemen gerekecek=20

dana once bir makineden baska bir makineye kullanicilari tasimak icin bunu
denemistim=20

nolur nolma diye passwd ve group dosyalarinida kopyalamnistim=20
butun kullanicilar ayni sfreleri ile sistemi kullanabiliyorlar

 kolay gelsin=20

On Sat, 13 Jul 2002, Akif CEYLAN wrote:

> [...]
> To: "Linux List [LINUX.ORG]" <linux@linux.org.tr>
> Subject: [Linux] Debian kurulumu....
>=20
>=20
> Selamlar Arkada=FElar, elimdeki makinaya ( slackware 7 y=FCkl=FC =FEu an =
)
> Debian kurmak isytiyorum ama ufak bi =E7ekincem var :D) gerekli yedekleri
> ald=FDm akl=FDma gelen home mail htdocs felam ama s=FDk=FDnt=FDm yeni sis=
teme =FEu
> anki sistemdeki kullan=FDc=FDlar=FD eklememde bir sorun =E7=FDkar=FDrm=FD=
 Debian pass