[Linux] Ynt: Partisyon silme

From: Ramazan KALYONCU (ramazan@kalyoncu.net)
Date: Thu 11 Jul 2002 - 23:15:12 EEST

selamlar
alternatif
rh 7,1 cd si ile sistemi acarak kurulum yapacakmis gibi baslayin disk gruid
ile linux partisyonunu kaldırarak back yapın
kaydetmek isteyormusunuz dediginde kaydedin ondan sonrası bir reset e bakar
.

ben de acemiyim diger islemler icin < once > bol bol dokuman ben oyle
yapiyorum
http://www.linux.org.tr/belgeler.php

ayrica google da istemediginiz kadar cikar

kolay gelsin

Ramazan KALYONCU