[Linux] Re: Unix ve termlite

From: Ahmet FIRAT (rootboy@ixir.com)
Date: Thu 11 Jul 2002 - 15:21:55 EEST

Tekrar merhaba
yine olmadi be unix e telnet benzeri bi programla baglanarak nasil grafik
ortamini kullanabilirim onu ariyorum linux de yada unixde olan bi programmin
grafik olarak almak degil amacim
winler de TERMLITE adinda bi program var sanirim telnet kullanrak baglaniyo
ve linux un logosunuda grafik olarak gorebiliyorum hatta MULTIVIEW benzeri
bi prgram bu buna benzer bi programlada linuxdan telnet ile baglanmak
istiyorum unixde ki ticari programi grafilkleri duzfgun olarak almak icin
ugrasiyorum simdi aliyorum ama tex tabanli oluyor