[Linux] Re: slackware'de VMware

From: Yildirim Karslioglu (ykarslioglu@superonline.com)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 22:08:15 EEST

> selamlar;

Merhaba...

> slackware 8.1 'e vmware kurmak istiyorum,
> vmware-install.pl ile kurun yaziyor install
> dosyasinda,
> kurulum sirasinda
> What is the directory that contains the init
> directories (rc0.d/ to
> rc6.d/)?
>
> diyor,
> /etc/rc.d 'de yok istedigi directory'ler :/

Ben soyleyeceklerimin dogru oldugundan emin degilim (/etc/rc.d' nin altinda,
vmware' in olmasini istedigi dizinleri (rc0.d ----> rc6.d) kendim
olusturarak bir sekilde cozum uretmistim :-). Cunku Slackware' in dizin
hiyerarsisi icinde boyle birsey yok.

> ise yarar bir yardim bulamadim, slackware'e vmware
> kuraniniz vardir mutlaka, oraya yazdiginiz path'i
> hatirliyo musunuz?

Soyledigim bicimde dizinleri olusturup, sorunun cevabini /etc/rc.d diye
vermistim. Ise yaramisti, vmware de gayet guzel calisiyordu. Tabii bu konuda
yetkin olmadigim icin bu islemin nasil yapilmasi gerektigi konusunda kitabi
bir bilgi veremiyorum. Ama bir denemenizde yarar var gibime geliyor.

> tesekkur ederim,

Ise yaramasi dileklerimle...

Dr. Yildirim Karslioglu

GATA Patoloji A.D.