[Linux] linux

From: ck ck (coskunkaraca72@yahoo.com)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 17:34:41 EEST

Öncelikle herkese selamlar...

Ben Linux la ilgilenmeye gruptan bi arkadaşın tavsiyesi ile
başladım.Gerçekten iyi ki de tanıdım Linux u diyorum.(Ayrıca arkadaşıda
) ).

Öncelikle yaptığım bir kaç tespitimi belirtmek istiyorum.Bu grupta ki birçok
insanın Linux konusunda oldukça bilgili ve deneyimli olduğunu gördüm.Ancak
yazılanların çoğundan birşey anlamıyorum.Yani hem linux u tanımak bilmek
istiyorum hemde böylesine konunun içinde olan insanlardan birşey alamıyorum
(az bişey alıyoruz tabi :) ) .

Sorun şu ben veya benim gibiler bunu nasıl öğreneceğiz.

    Görüyorum ki bu listede ki insanların çoğu bu işe yıllarını vermiş çok
emek sarfetmişler .Ben ise Linuxa daha yeni başlıyorum.Benim öğrenebilmem
için illede yıllarımı mı harcamam gerekiyor(ihtiyaçlarım ölçüsünde) ki bu
benim için Türk Linux grubundan yeterince yararlanamam anlamına
gelir.İnternetten dünyalar kadar dökümanı incelemek ve belki de sırf linux
un açık kodluluğunu sevdiğim için bu kadar zamanı harcamak.Bu bir çözüm yolu
diğer bir yol ise siz değerli linux uzmanlarının bu konuda alfabeden
başlayarak lünuxu yaymanız .Tabi eğer linuxun yol katetmesini arzuluyor
iseniz.Yok biz kendi aramızda mailleşiriz diğerleri de bu tanımadıkları dili
seyrederler diyorsanız ki bunada herkes saygı gösterir.Bu durumda linuxun
Türkiye de ki paylaşım yüzdesi diğer ülkelere göre düşük kalır.(gönlünüz
razı olmaz sanırım)
    Evet ben ve benim gibi birçok insan tanıyorum bu kadar açık olan linux
nasıl bu kadar yabancı olabilir diye düşünen.
Özellikle türkçe döküman hazırlanması nette paylaşılması çok arzu edilen bir
durum belki acemiler için bir mail grubu da buna eklenirse çok hoş olur diye
düşünüyorum .Bir yandan apache server bi taraftan postgresql uygulamalarının
bir ders olarak başlaması linux a ivme kazandırır inancındayım .Lütfen
bizlere yardım edin paylaşalım...

  sevgiyle kalın :)

c.karaca