[Linux] Re: Netscape ve Galeon

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 16:34:12 EEST

 Selam

On 10 Jul 2002 15:59:58 +0300
"M. Umut Karabudak" <umut@hiperaktif.com> wrote:

>Selam,
>ayabilimiyiz acaba ?
>
>Galeon, Mozilla veya Netscape 6.x Render acisindan gecko motorunu
>kullanir. Yani hepsinin yolu bir :)=20
>Arti olarak Mozilla 0.9.8 =3D Netscape 6.5 diye hatirliyorum

  Mozilla ve Netscape arasında uzun süredir karşılaştırmalar yapmaktayım. Mozilla bazı tabloları java scritlleri, ve font büyüklüklerini hatalı gösterirken (aslında hata demek yanlış internet explorer için hazırlanmış sayfa uyumluluğunda sorun diyelim) Netscape'in çok daha az gösterdiğini hatta göstermediğini gördüm. Bu da bana open office'le star office arasındaki farkı anımsattı birden

  Salt netscape'i kullanmak yavaş yüklenmesinden dolayı sıkıntı yarattığından galeona netscapei'i kulandırma fikri aklıma geldi

 Saygılar

 Orhan Gunalan