[Linux] Re: yeni bir disk ekleme

From: Bekir Gözübenl (bekir@kamilkoc.com.tr)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 14:58:27 EEST

> Selamlar..
>
> Makinayi kapatin, diski mumkunse mevcut dikin oldugu kabloya degilde, bostaki

Yardımınız için teşekkür ederim
fakat ilginç (bence) bir durum oldu şöyleki.
Sizin söylediklerinizi yapmak için makinamı restart yapana kadar /var dizininin
doluluk oranı %99 idi yani yaklaşık 2 MB boş alan var idi.
makinayı kapatıp açınca gördüm ki Doluluk oranı %8 oldu.Bunun sebebi nedir.
Benim aklıma log lar geliyor ama , Kapatmadan önce gereksiz logları bir kaç
defa silmiş idim Makina da Redhat 7.2 -Apache-Qmail-mysql-vpopmail bileşenleri
çalışıyor.