[Linux] Re: iptables

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 09 Jul 2002 - 11:44:02 EEST

Selamlar..

Linux IP ilerletme yapiyor degil mi ? Hic bir bilgi yok bu konuda.

cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
1

Sonucunu vermesi lazim. Vermiyorsa, Linux router olarak calismiyor demek. Bastaki cat yerine "echo 1>" yazip calistirin.

Eger bu yapilmis ve hala calismiyorsa, conn. tracking modulu yuklenmemis olabilir. Bir kontrol edin..

Saygi ve sevgiler.