[Linux] Re: mail seminer konusunda

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 07 Jul 2002 - 18:40:07 EEST

Cumartesi 06 Temmuz 2002 20:38 sularında , Serdar KÖYLÜ şunları yazmıştı:
¦[ Selamlar...

¦[ Fakat bu serinin kaliciligini saglamak, son basvuru yeri olan liste
 arsivlerinden cikarmak lazim. Doruk'a bir iki defa top atmistik. Gerci ondan
 ziyade, belge-cg'nin isi. Fakat, birileri bu mesajlari arsivler, HTML olarak
 yayinlarsa, kaliciligi ve faydasi daha buyuk olur. Asil mesele burada.

Selam,

Serdar Köylü'nün iletisine denk geldi, içerik herkesedir.

Ben belge haline getireyim de, çok karışık gidiyor. Oturup her parçayı yerine
yerleştirip belge yapmak lazım. Bunun için de konuya iyi hakim olmak gerek.
Bu beni aşar. Ben gelen postaları hep saklarım. Bu konuları belge haline
getirmek isteyen olursa, paketler yollarım.

Birileri alıp kitap yaparsa bozulurum da falan da filan da derseniz ortaya
birşey çıkmaz. Yazın, telif hakkınızı kendinizde tutun, internet üzerinde
kopyalanmasına izin verin. Basım haklarının da LKD'ye verildiğini belirtin.
Kitap haline getirilecekse sadece LKD yapabilsin. Buna kimsenin sesi çıkmaz sanırım.
Lisans denen şey hakları sınırlama sözleşmesidir. Neyi sınırlamak
istiyorsanız belirtin. Ama ne olur belge üretin, bilgi üretin.

Mail Seminer iyi birşey, herkes kucağındakini döküyor, bilgi büyüyor, yanlışlar ya da
yanlış anlamalar varsa düzeltilebiliyor, ek açıklamalar gelebiliyor. Bir kişinin
oturup belge hazırlamasından daha kapsamlı ve doyurucu belgeler ortaya çıkabilir.
Bu bakımdan bu güzel bir fikir. Kısa vadede belge haline gelemese de ben iyi bir
kolleksiyoncuyum. Nasılsa bir vakit bulur belge haline getiririm.

Esen kalın,
Nilgün

Esen kalın,
Nilgün