[Linux] Re: offtopic: cayira karsi karpuz partisi

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Sun 07 Jul 2002 - 15:48:33 EEST

On Sun, 7 Jul 2002 15:34:53 +0300 (EEST)
murathan@interaktif.net.tr wrote:

~] Selamlar,
~]
~] Ankara'da Atatürk Orman Çiftliğinde bir organizasyona gidilebilir,
~] üzerinde düşünelim.
~]
~] AOÇ'deki açık hava mekanlarından birine toplu halde saldırılarakta pek
~] nezih bir ortam sağlanabilir sanırım.

nezih? bilmiyorum en son ne zaman gittiniz AOÇ'ye ama geçen sene
gittiğimizde yanı başımızda polisler alkoliğin tekini dövüyordu...

şöyle bir minübüs kiralasak, kızılayda herkesi yüklesek,
oradan gölbaşı, bala'ya doğru
yolda karpuzumuzu falan alırız, balanın içinden orjinal(!)
inek peyniri, hormonsuz olur işte hepsi...

oralar bayağı sakin ve otlanacak alan çok
yol ise yaklaşık 1 saat...

sonuçta ben her tarihe uyarım...
da ağustosa kadar sarkmasın yaw...

bir de geçen sefer beni şu cok rahatsız etti
paralar kimin cebinden çıktı acaba şenlikte...
bence gelen herkes belli bir ücrete tabi tutulsun...

iyi çalışmalar...

Volkan YAZICI
Fingerprint: 09DA 1A1F 9351 DF9D CCDA 7655 C5A5 CB09 7F5A 2137

Bedava POP3 destekli E-mail Aldınız mı?...(http://www.celiknet.com)