[Linux] Re: mail server programi

From: Halil Demirezen (halil@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 16:14:11 EEST

ben burada hemen bir soru sormak istiyorum..
sistemi ilk defa kuruyoruz.. qmail kuracagim mail icin
sadece qmail i kurmak smtp ve pop islemlerini gerceklestirir mi?
arti bir sirkette diyelim dns server var ve kendi mail serverini
gostermesi lazim bun /etc/bind/ altindaki conf larla hallediyor..
dosya icinde hangi ozellikleri koydugumuz zaman mail serveri isaret
ettirmis oluruz?