[Linux] Re: LAN içinde DNS

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 13:39:16 EEST

Merhaba,

Fri, 05 Jul 2002 11:01:46 +0000 tarihinde "murat akyildiz" <muratak1@hotmail.com> yazdi:

MA> Alan ad?n? iki gün önce sat?n alm??t?m. www.internetiseviyorum.com
MA> ip adresim 193.255.233.220
eger alan adinizin dns hizmetini kendiniz vermek istiyorsaniz, bu alan adinin dns kaydinin da kendi ip'nizi gosteriyor olmasi gerekiyor.

su anda internetiseviyorum.com'un dns'leri,

uludag.bursanet.com.tr 193.192.101.131
ns2.satko.com 193.192.100.101

olarak tanimli.

alan adinizin bilgilerini, linux altinda whois internetiseviyorum.com komutu ile kontrol edebilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694