[Linux] mail alamıyorum..

From: Serdar ŞAHİN (sersi_@mynet.com)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 16:26:14 EEST

linux uzerinden sendmail araciligiyle mail gonderebiliyorum.bahsettigim sistem bir adet linux kurulu makina ve 10 adet win98 kurulu makina.internet erisimini squid proxy uzerinden veriyorum ve =E7alisiyor.mail gonderirken bir sorun yasamiyorum.win98 kurulu makinadan mail gonderirken smtp yerine 192.168.1.1(linux makine adresi) yaziyorum.pop3'de ise ornegin mail.superonline.com v.b. yaziyorum.fakat "failed to connect to the mail server(mail.superonline.com)"diye bir hata aliyorum.Bana neler yapabilecegimi soyleyecek birine ihtiyacim var ustelik son derece acil.ilginiz icin tesekkurler...