[Linux] Re: internet sharing

From: Genco Yilmaz (gyilmaz@marketweb.net.tr)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 13:40:28 EEST

Merhabalar,
girdiginiz tanimlar baglanti paylasimi icin yeterli gorunuyor.
LAN daki makinalar gateway i gormede sorun yasiyor mu?
gateway deki arayuzleri goruyorda disari cikamiyorsa
/proc/sys/net/ipv4/ip_forward dosyasinda 1 yazili olup olmadigina tekrar
bakin derim.
   LAN in disari cikisi icin PREROUTING tanimlamasi olmasa da oluyor.

iyi calismalar