[Linux] apache sorunu

From: Senol Zafer ERDOGAN (senole@maltepe.edu.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 12:22:32 EEST

Merhaba

RedHat 6.2 linux kullaniyorum ve apachenin eski surumunu kaldirdim.daha
sonra httpd-2.0.39.tar.gz dosyasini alarak /usr/local/apache dizinine
kurdum.kurma sirasinda hic hata vermedi.hatta apachectl start komutunu
bile hatasiz kabul etti.fakat ben browserdan bir turlu
baglanamiyorum.sanki kurulmamis gib geliyor bana.Acaba benim sistemimden
kaynaklanan bir problemmi?yoksa baska bir problemmi?
simdiden sagolun.

Senol Z.Erdogan