[Linux] Re: Fwd: Fwd: Re: Re: HakkıÖc al.

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 19:38:37 EEST

Erçin EKER wrote:
> öncelikle saygılarımı sunarım.....

Bilmukabele;

> zaten serbest yasılımın amacı var olan programların gelişmesi ve ortaya işe
> yarar programların çıkmasıdır.. kaldıki microsoft un yazdığı kodların değeri
> kaç para?? örneğin win2k için yazılan bir tool kit var ve bu kit i kullanmak
> için service pack3 gereklidir, fakat hiç bir yerde service pack3
> yok!(toolkit i,n çıktığı tarih şimdi kontrol etmedim.) ayrıca açıkları
> kapatmak için yazılmış bir patch in (microsoftça service pack) başka bir
> güvenlik açığına neden olması sizce çok işe yarar bir kod yazılmış gibi mi
> geliyor... binlerce deneme sonunda işe yarar bir kodu babaannem bile
> [...]

Ama farketti iseniz orada, MS ile ilgili birşeyler demiyorum. MS'in
kerneli, office'i ya da kapali kaynak kodu kaya gibi sağlamdır
demiyorum. Ne diyorum? Serbest yazılım diye birşey var, ama "serbest"
olan yazılımı bulmak zor demek istiyorum. Çok vasıfsız programlar
görüyorum. Siz de görmüşsünüzdür. Ama çok kalitelisi de var. Değil mi?

Sevgiler, Selamlar..

//Mailler Kb cinsinden büyüdüğü için altını kırptım...