[Linux] Fwd: Fwd: Re: Re: HakkıÖc al.

From: Erçin EKE (antares@gmx.com.tr)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 13:08:29 EEST

öncelikle saygılarımı sunarım.....

-----başka bir mailinizden-----
Efendim, ben serbest yazılım nedir ne değildir, gayet iyi biliyorum. (Ve
daha çok da iyi "serbest" yazılımı parmağım ile göstersem de.. Mesela
Linux'u (kernel) serbest yazılım kabul edersek, gayet güzel bir serbest
yazılım. Ama mesela sourforge da ki çoğu proje 5 para etmiyor Türk
parası ile...

zaten serbest yasılımın amacı var olan programların gelişmesi ve ortaya işe
yarar programların çıkmasıdır.. kaldıki microsoft un yazdığı kodların değeri
kaç para?? örneğin win2k için yazılan bir tool kit var ve bu kit i kullanmak
için service pack3 gereklidir, fakat hiç bir yerde service pack3
yok!(toolkit i,n çıktığı tarih şimdi kontrol etmedim.) ayrıca açıkları
kapatmak için yazılmış bir patch in (microsoftça service pack) başka bir
güvenlik açığına neden olması sizce çok işe yarar bir kod yazılmış gibi mi
geliyor... binlerce deneme sonunda işe yarar bir kodu babaannem bile
yazar...