[Linux] Ynt: [TurkeyHighTech] linux ve ozgur yazilim senligi'nden kesitler...

From: Ramazan KALYONCU (ramazan@kalyoncu.net)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 23:05:35 EEST

Selamlar

biraz geç kalmıssınız Cuneyt bey , ben katılmadım ama katılmış kadar olduk
4 gun 4 salonda verilen seminer ve sunumları
nasıl olduda 15 dakika da şenliğin tamamına mal ettiniz . konuda yazdığınız
gibi başka kesit yok mu ? başka bir şey olmadımı
yoksa bunları laf olsun diye mi yazıyorsunuz ? bir şeyler yazayım da adım
gecsin .gibi mi duşunuyorsunuz ?

Amacanız başka gibi aaaaaaaaa 15 dakika baktık yok windows kullanıyor sunum
p.point te çıkalım bir soralım ne iş

Bu mesajın devamı şenlik konusundan çıkacak başka yerlere dogru kayacak
gibime geliyor .

Orada ve istanbul da seminer veren arkadaslar kendi çabaları ile tatil
günlerini zamanlarını harcayarak bu seminerleri veriyorlar

Redhat , suse kurulum , apache + mysql + php kurulumu bu ve bu gibi
seminerler hep bedava gidin alın alabildiğinizi sizin

Bir tane örnek verebilirmisiniz ücretsiz win2k + servisleri kurulumu
semineri var mı ? cevabınıda ben vermiyorum
herkes biliyor sizde biliyorsunuz .

bir mesajda geciyordu sektore yeni giren firma ücretsiz seminer veriyor . Bu
grupta geçti o mesaj grubun arşivinde vardır .ne senimer ne seminer adam
msce tanıtımı yapıyor.eğer seminer anlayışınız bu ise gidin oralara size
kendi reklamlarını yapsınlar başka bir şey yok .

win 95 i bill amca ilk tanıtımında ne oldugu ne çabuk hafızalardan silindi .

yigidi oldur hakkını yeme ne farkeder hangi sistemle seminer verdiği orda
önemli olan bilgidir .alabildiyseniz ne ala ama alamadıysanız gelin linux
listesine ne öğrenmek istiyorsanız sorun gruba alırsınız cevabını !!!!

Bu grubun bir moderatoru var sanıyor dum galiba yok burası bir rahatlama
grubu mu ?
" Uzun zamandir soylemiyim diyordum ama soylemeden gecemeyecegim sanirim "
yazmazsam içimde uhde kalacak bu tip bir mesaj başlıgı olsa olsa itiraf.com
'da
bir itirafa guzel başlık olurdu diye düşünüyorum.

TurkeyHighTech Turk Bilisim sektoru basta olmak uzere yuksek teknoloji
sektorlerinin bagımsız iletisim platformudur; amacı Turk yuksek teknoloji
sektorlerinin iletisim seviyesini artırıp Turkiye'nin kuresel rekabet gucunu
yukseltmektir

boylece iletişim seviyemiz bir hayli artıp rekabet gucumuz de yukselmiştir.

Ayrıca burada din ile ilgili kelimelerin isletim sistemlerine yakıştırılması
da hiç güzel olmuyor !!!!

Ramazan KALYONCU
vergisi maasını almadan kesilen sade bir vatandas