[Linux] Re: Linux Boot on Floppy

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 14:58:14 EEST

http://www.ltsp.org adresinde ltsp nin installation howto sunda örnek
disket kullanılarak bilgisayarı boot etmek olarak verilmiş...
http://www.rom-o-matic.net/ adresinden ethernet tarkına uygun etherboot
image ini oluşturabilirsin.... rom out put format altında birkaç seçenek
bulunmakta...

eğer 1 hafta kadar sabredebilirseniz ltsp nin dökümanını türkçeye
çevirmeye çalışıyorum 3 hafta kadar önce yarısına gelmiştim fakat
yoğunluktan dolayı yarısında kaldım....

iyi çalışmalar...

Fri, 19 Jul 2002 12:55:32 +0300 Tarihinde
Murat Küçükosman <muratk@standupco.com> şunları yazmış:

> Linux Diskless Client Uygulaması ile ilgili mail atan arkadaştan sonra
> kafama takılan bir soru oldu.
>
> Bu Diskless linux denilen olay (okuduğumdan anladığım kadarıyla)
>
> Ethernet kartı üzerine takılan bir PROM üzerinden bilgi okuyarak
> yaptığı makina açılışı. yane oradaki bilgilere göre işletim sistemini
> açıyor.
>
> şimdi ben floppy kullanarak harddiski olmayan bir makinayı server
> üzerinden açmak istersem. Neredeki dökümanları okumalıyım yada konuyla
> ilgili beni aydınlatabilecek birisi varsa yazarsa sevinirim
>
> Çok Teşekkür ederim

> [...]

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER!