[Linux] Linux Boot on Floppy

From: Murat Küçükosman (muratk@standupco.com)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 12:55:32 EEST

Linux Diskless Client Uygulaması ile ilgili mail atan arkadaştan sonra kafama
takılan bir soru oldu.

Bu Diskless linux denilen olay (okuduğumdan anladığım kadarıyla)

Ethernet kartı üzerine takılan bir PROM üzerinden bilgi okuyarak yaptığı
makina açılışı. yane oradaki bilgilere göre işletim sistemini açıyor.

şimdi ben floppy kullanarak harddiski olmayan bir makinayı server üzerinden
açmak istersem. Neredeki dökümanları okumalıyım yada konuyla ilgili beni
aydınlatabilecek birisi varsa yazarsa sevinirim

                Çok Teşekkür ederim

Murat Küçükosman
Stand U.P. Ltd. Şti.
Tel : 0212 224 2772