[Linux] Re: [FAQ] Re: XFree86 4.0.1 S3 Virge DX/GX sorunu

From: Ali Yazici (iasonliste@yahoo.com)
Date: Thu 28 Feb 2002 - 20:24:21 EET

Xconfigurator ile ekran ayarlarimi yapmaya calisiyorum. Ekran kartimi
buluyor. Fakat bunun icin destek yoktur diyor.
Ekran kartim S3 Virge DX/GX. Yani oyle az bulunur birseyde degil. Slakcware
7.0'da guzel guzel kullaniyordum X'i.

XF86Config dosyasinda driver olarak svga yazili. s3virge nin 'man' ina
baktigimda dosyaya, 'Driver "s3virge"' yazin diyor. Fakat bunu yazdigimda
'bu driver bulunamadi' falan filan diyor X'i calistirmak istedigimde.

Slackware 7.0 da xf86config programi ile yaptigim ayarlar guzel guzel
calisirken aynisini Gelecek 1.0 a koydugumda birsuru hata veriyor.
Cunku XFree 4.0 versiyonunda XF86Config dosyasinin yapisi farkli. Fakat
Gelecek 1.0 daki xf86config programinin olusturdugu dosya gene Slackware 7.0
in olusturdugu dosya ile ayni. Gelecek 1.0' da XFree degismis ama xf86config
degismemis sanirim.

Neyse Mandrake kurcam yarin. Birde ona bakalim...

Tesekkur ederim...