[Linux] pppd sorusu

From: Ms zeynep ayse (zeynep104@yahoo.com)
Date: Wed 27 Feb 2002 - 18:00:22 EET

   Oncelikle merhaba, SuSE 7.2 kurulu makinamla ve
ACER external modem kullanarak internete gayet rahat
baglaniyorum. wvdial kullaniyorum ancak baglanti
kurulduktan bir muddet sonra, ki bu sure cok uzun da
cok kisa da olabiliyor, baglanti kendiliginden kopuyor
ve hata olarak da ` modem hang up, exit code=16 `
diyor. wvdial ve pppd nin manual sayfalarina baktim.
Bu hata kodunun ne olduugnu yaziyor fakat baglantiyi
nasil surekli hale getirebilecegimi bulamadim.
  Yardimci olacaklara simdiden tesekkurler.

   Zeynep ARSLANOGLU