[Linux] iki modemi biribiri ile haberlestirmek (Modem erisimi)

From: Feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 20:26:58 EET

bir linux makina ile internete giriyorum. bu makina ya uzak bir baska makina ile modem kullanarak linux makinaya ulasmak istiyorum.
Linux makinada suse 7.3 var diger makina bir win makina. win makina da bir dialup baglanti yaratip lin makinanin telefon numarasini girdim. modemler birbirini arıyor ancak win makinadan ararken lin makinadaki modem cevap vermiyor. hernasilsa lin makinadaki modem arandigini bir led ile gosteriyor.

1- benim yapmaya calistigim hasbel kader, olmayacak bir is mi.
2- bu konuda is bankasinin kendi sitesi ile ilgili bir cozumu vardi. bir telefon no ile servera baglaniliyordu. adres olarakta http://1.1.1.1 giriliyor ve ana giris sayfasi browserda okunabiliyordu. ben bunu suse lin ile yapamazmiyim.
3- diyelimki yukaridaki secenekler olmadi acaba hic olmazsa win makinadan lin makinadaki dosyalara ulasabilirmiyim. ftp ile vb..

bu konuda modem kullanarak mumkun olan alternatif cozumler varmidir.

Sevgi ile
Feramus