[Linux] Re: 2 eternet

From: serdar@darkstar.securities.com.tr
Date: Wed 20 Feb 2002 - 18:52:30 EET

Cift eternet kartli makina firewall olacak.
Sorunun en kisa sekli:
TCP/ip uzerinden haberlesen mikroislemcili bir sistem var. Sisteme ulasan
bagzi paketler sistemin kilitlenmesine neden oluyor. Sistem uzerinde bir
degisiklik yapmadan paketleri tespit edip ayni zamanda mikroislemcili
sisteme ulasmasini engellemiye calisiyorum.

Yardimlariniz icin tesekkurler ...