[Linux] Re: vectorlinux ve ekran karti

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 18:58:51 EET

Selamlar

> Vector linux da suse gibi Xfree86-4.1.0 versiyonunu
> kullaniyor.
> xf86config ile bir turlu sonuca ulasamiyorum.
> Acaba vectorlinuxda ekran kartini tanitmamin bir

Mantıken suse icindeki calisan vector linux icine
atınca calısması gerekir. /etc/X11/ dizini icine
bakınca birtakım conf dosyaları mevcuttur.
Bazı linuz dagtıımları hala beraberlerinde 3.3.x ve
4.x
X sürümleri ile dağıtılmaktalar.
xf86config muhtemelen 3.3.x olan versiyonu ayarlıyor
olabilir.
susede bulunan XF86Config-4 dosyasını bir tasıyarak
bakabilrisizn. Eger /etc/X11 icinde yok ise /etc
icinde de olabilir zira vector linux kullanamdım.

Saygılarımla
M.Ali VARDAR
www.linuxprogramlama.com