[Linux] vectorlinux ve ekran karti

From: Ersan Yildirim (hyyngsbs@ttnet.net.tr)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 17:42:48 EET

Merhabalar
elimde iki hard disk var
dev/hda1 win
dev/hda2 suse 7.3
dev/hdb2 vectorlinux 2.0
ekran kartim 16MB S3 Savage4 (86C394-397)
ekranim 14 " hyundai
Suse altinda sorunsuz bir sekilde x ortamina girebilyorum. Hattta 1024*768 16bit renk derinliginde cözunurluge ulasabiliyorum.
Sorunum vectorlinux altinda ne yaptiysam tanitamadim. Bazen x ekrani acılıyor fakat ekranin sadec yarisinda cikiyor.
Vector linux da suse gibi Xfree86-4.1.0 versiyonunu kullaniyor.
xf86config ile bir turlu sonuca ulasamiyorum.
Acaba vectorlinuxda ekran kartini tanitmamin bir yolu var mi?
Yardimlariniz icin tesekkurler