[Linux] Re: Ntvmsnbc.com dan Uzucu bir penguen haberi

From: Mustafa ÖZBAKI (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 12:15:10 EET

Hello Egemen,

Wednesday, February 13, 2002, 10:44:24 AM, you wrote:

EE> Tercumeniz icin tesekkurler maili gonderdigim anda kullandigim makinanin
EE> (windows) encodingi dogru olmadigi icin bu sekilde sacma sapan cikmis.

EE> Haberi gondermemdeki amac ise sadece gunumuze ufak bir anekdot
EE> eklemekti. Eh Linux maskotu penguen olduguna gore..

isin diger bir noktasi ki bu da benim bir gorusum yadan bendende bir
anekdot...hayvan severlerden nefret ediyorum.ustelik gonullu olarak ve
bir cok maddi olayin dondugu ortamlardan daha cok...yani kendimi zor
tutuyorum hayvanlardan nefret etmemek icin.dusunsenize yaw o bir
hayvan..binlerce insan aclik sefalet icinde can cekisirkene elin yada
sokaklarin uyuz kopeklerine kedilerine(bunlar en meshurlari diye
soyluyorum) millet aciyor yardim ediyor bilmem saygi
gosteriyor.sokakta yardim edilcek itilip kakilan binlerce insan
duruken...neyse buda benim bir dusuncem iste...rahatsizlik icin ozur
dilerim..

sevgiler saygilar

--
Best regards,